Last preparations... - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Megan Schupp - WaarBenJij.nu Last preparations... - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Megan Schupp - WaarBenJij.nu

Last preparations...

Door: Megan

Blijf op de hoogte en volg Megan

29 April 2012 | Nederland, IJsselstein

Today I packed my suitcase and since I hadn't got any time to do it earlier, I had to do it all in one day, which was a bit frustrating for me. It was very hard for me to stay below 15kg, but I made it! Now there's just one more night left and then I'll have to wait for Damenie's dad to come pick me up at 1 PM, who will bring Damenie and me to Charleroi in Belgium and from there we'll take our plane to Zaragoza! I can't waitttttt

• 29 April 2012 - 23:29

aah supernice! ik heb je gefacebookt moet je maar even lezen! ze zijn heel streng op de kg, bij eline was het supernipt of het nou 16was maar die vrouw gunde ons haha en je mag maar 1 tas handbagage daar doen ze heel moeilijk over! dus geen trolly of tas ofzo, komt vast goed ;d maar lees mn facebook berichtje, en wij vertrokken ook 1 u en we waren hier kwart over 10 savonds passs dus zal wel even duren! fijne vlucht ook voor daam, ZIN INNNNNN