Aangekomen in Hostel Siesta - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Megan Schupp - WaarBenJij.nu Aangekomen in Hostel Siesta - Reisverslag uit Zaragoza, Spanje van Megan Schupp - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Hostel Siesta

Door: Megan

Blijf op de hoogte en volg Megan

01 Mei 2012 | Spanje, Zaragoza

Damenie en ik zijn veilig aangekomen in Hostel Siesta na een goeie reis! Goeie vlucht gehad en daarna nog 2 bussen genomen voordat we eindelijk aankwamen. Het is hartstikke knus en gezellig hier met maar 3 kamers, en aangezien 2 vd 3 kamers bezet zijn door Damenie, Alies, Eline en mij hebben we de hostel zo goed als voor onszelf! Net even beetje uitgepakt en ben toen tot de conclusie gekomen dat ik toch wel erg veel schoenen mee heb - 8 paar voor 9 dagen - maar ja, hoe meer hoe beter! Zo denk ik dan maar haha. Maar ja het is al laat en ik ben op dus ik ga maar lekker slapen. Morgen met z'n vieren de stad verkennen en Alies en Eline zullen ons de weg wijzen. Alleen wel vervelend dat morgen de winkels gesloten zijn, maar wij gaan hier wel een superleuke tijd hebben! xxx

• 30 April 2012 - 23:35

slaaplekker meisjes!

• 01 Mei 2012 - 04:01

Hans:

Hi Meissie, Ik mis je nou al , maar geniet ervan !! je pappie....

• 01 Mei 2012 - 10:08

Evelien Van Leeuwen:

Veel plezier met zn allen ! xx

• 01 Mei 2012 - 16:53

Mama:

Wat fijn dat de reis zo goed is verlopen. Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's van vandaag. Hoe ver ligt de school van de hostal vandaan? En hoe is het weer bij jullie? Gisteren was een supermooie hier in Nederland. We hebben gezellig Koninginnedag gevierd in Vreeswijk. Vandaag veel regen maar wel lekker qua temperatuur. Ik wens jullie heel veel succes morgen op de 1e stage dag.
    xxx ma

• 01 Mei 2012 - 18:23

Megan Schupp:

Ik kan geen foto's uploaden via m'n iPhone op deze site! Dus ik laat ze achteraf wel zien ofzo. Het weer gaat wel, ik heb gewoon m'n lange broek aan en m'n colbertjes. De school ligt aan de andere kant Zaragoza dus daar moeten we met de tram en bus heen helaas. Vanavond zal ik weer een berichtje plaatsen xxx